Header set Access-Control-Allow-Origin “*”
لوگو زرد آکادمی فشن
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
ریال4000000

توجه: پس از تهیه دوره، در همین صفحه قادر به تماشای محتوای درس ها خواهید بود.

در دوره ی مدیا پوشاک پولساز، اصول کاربردی فعالیت های سودمند در ضمینه  پوشاک و فشن در شبکه های اجتماعی را می آموزید. شما یاد می گیرید که چطور محتوای درست و حسابی و البته کاربردی برای کسب و کار خودتان تهیه کنید. حال محل عرضه آن می تواند هرجایی باشد. 

با چندین مثال واقعی از فعالان عرصه ی پوشاک آشنا می شوید و اطلاعات با ارزشی که از دیدتان پنهان بوده روبرو خواهید شد.  انواع روش های تولید محتوا، مدیریت آن ها، نحوه تعامل با مشتری، برنامه های رشد کاری، انواع جشنواره های فروش و نحوه طراحی، برنامه ریزی و اجرای آن ها  و غیره را می آموزید.

در این دوره از تحقیقات گرفته تا مشورت و طراحی و برنامه ریزی استراتژی تبلیغات برای کسب و کار شما سخن می گوییم. چه راهکارهایی وجود دارد تا به قول معروف بی گدار به آب نزنیم یا با ندانم کاری ها دست گل به آب ندهیم.
این آموزش ها مخصوص پلتفرم خاصی نیست و کاملا قابل تعمیم به دنیای کسب و کار شما و بخش تبلیغات آن است. پس اگر علاقه مند به یادگیری مطالب جدید در حوزه فشن و به طور کلی فروش محصولات دارید، دوره مدیا پوشاک پولساز را از دست ندهید. 

امیدواریم از این آموزش ها نهایت بهره را ببرید.

برو به صفحه اول

برای خرید دوره ها نیاز به ثبت نام دارید
برو به صفحه ثبت نام آنلاین 

🎯 دوره مدیا پوشاک پولساز  در 54  درس که هر کدام در ویدیویی جداگانه برای شما عزیزان تهیه شده است برای شما به صورت آنلاین در نظر گرفته شده است. در این دوره آموزش های فشرده ای برای مدیریت شبکه های اجتماعی و به طور کلی تبلیغات کسب و کار خود به خصوص در حوزه فشن آشنا می شوید.

من سجاد تقی زاده، با تجربه عملی و نزدیک در بازار مد و پوشاک، آماده انتقال تجربه ی خود به شما عزیزان هستم.

برو به صفحه ثبت نام دوره